AsfaltNu corporate identity

Hoe geef je identiteit aan een nieuw gezamenlijk bedrijf van BAM en Heijmans?

Een nieuw bedrijf begint met het bedenken van een naam

Wij hielpen BAM en Heijmans met het in de markt zetten van een nieuw asfaltbedrijf.

Kledinglijn

Van kledinglijn tot brochure

Eenzelfde gebruikerservaring op mobiel

Logo op centrales

Vlaggen

Magazine

Autobelettering

Het verhaal over de asfaltcentrale van de toekomst...

...in 3D getekend

AsfaltNu Corporate identity

BAM en Heijmans bundelen de krachten en voegen acht van hun asfaltcentrales samen in een nieuw, innovatief en duurzaam bedrijf. Een bedrijf dat de asfaltindustrie wil veranderen in een 100% circulaire en duurzame bedrijfstak.

 

Wat een geweldige uitdaging mochten wij aangaan! In het tijdsbestek van een klein jaar moest dit nieuw te lanceren asfaltbedrijf een naam en identiteit hebben en overal zichtbaar zijn.

 

De scope van de opdracht bestond uit het bedenken van de bedrijsnaam, het ontwerp van het logo, het ontwikkelen van de corporate identity, het realiseren van alle communicatiemiddelen en de interne en externe lancering van het nieuwe bedrijf. Tijdens het hele traject was Inzpire ook verantwoordelijk voor het projectmanagement, planning, coördinatie en realisatie.

 

Een merkdocument dat is ontstaan uit brandingsessies met medewerkers en directie diende als uitgangspunt voor het creatieve proces.

 

Acht maanden later is AsfaltNu een feit en zijn er tal van communicatiemiddelen vormgegeven en geproduceerd, zoals onder andere de signing op en rondom de centrales, een website, brochures, stationary, kledinglijn, mailingen, sjablonen, online campagnes, gimmicks, belettering wagenpark… te veel om op te noemen. O ja, en uiteraard een huisstijlhandboek.

 

We krijgen terug op een mooie samenwerking met AsfaltNu en onze productiepartners.

Gelukkig gaan we nog even door!

 

www.asfaltnu.nl

 

Ander relevant werk

laten we afspreken. Slimme z!