Kolmer Elektromotoren campagne

Hoe vermarkt je een baanbrekende innovatie?

Filmpje als teaser bij de campagne

Mailing naar prospects

Dossier ‘ongezouten bewijs‘

Wat een energie! En wat een mooie 1-2tjes. Eindelijk een reclamebureau (als ik ze daarmee niet te kort doe) dat ons begrepen heeft. Hoe kan je van een brok ijzer iets spannends maken? Jullie konden het. Bedankt voor de samenwerking en tot de volgende keer.
Martijn Stoffelsen, directie

Vier uitdagingen

Vier uitdagingen

Dossiermap

Landingspage campagne

Banner advertising

Mailing naar prospects

De lancering van Kolmer Top Coating

Kolmer Elektromotoren heeft na jarenlang onderzoek een baanbrekende innovatie in handen. Een coating die de levensduur van elektromotoren onder de zwaaste omstandigheden aanzienlijk verlengt.

 

We bedachten een concept in de sfeer van een geheime missie met uitdagingen die de coating zwaar op de proef stelt. Zout zeewater, zure schoonmaakmiddelen, weer en wind en koude.

Ander relevant werk

laten we afspreken. Slimme z!