Je kunt je geld maar één keer uitgeven. Het mooie van online marketing is, dat je je doelgroep heel gericht kunt targeten. Dat is een groot verschil met bijvoorbeeld een advertentie in de krant of televisiereclame, waarbij je met hagel schiet. Een ander groot voordeel van online marketing is, dat je de resultaten kunt meten. Hoeveel mensen klikten op je advertentie, nieuwsbericht of banner? En hoeveel aanvragen kreeg je vervolgens daadwerkelijk. Online marketing biedt ook mogelijkheden om mailadressen te verzamelen en, na akkoord, gericht te benaderen met e-mailnieuwsbrieven.
Wat zijn jouw online marketing doelstellingen?
Succesvolle online marketing begint met de vraag: wat zijn de doelstellingen van je online inspanningen? Wie wil je bereiken? En wát wil je bereiken? Op basis daarvan bepalen we wat handig is om te doen.
SEA, SEO en Google Shopping
we werken hiervoor nauw samen met specialisten op het gebied van SEO (zoekmachine-optimalisatie), SEA (zoekmachine-adverteren) en Google Shopping. Met SEO optimaliseren we de vindbaarheid van uw website of webshop, met SEA komt u bij uw doelgroepen naar boven met een betaalde advertentie. En met Google Shopping maakt u producten van uw webshop zichtbaar. Meer zichtbaarheid, meer bekendheid, meer verkoop. Wat zijn úw doelstellingen?
Social-media campagnes
Wil je social media inzetten, maar weet je niet goed hóe? Wij adviseren je graag over de inzet van de juiste kanalen. We ontwikkelen een concept voor je campagne, maken opmerkelijke (animerende) visuals voor posts en maken een contentkalender.
Banner campagnes (Display Advertising)
Wil je jouw merk, product of dienst online onder de aandacht brengen? Naast Social Media campagnes zetten we banner campagnes voor je op met aansprekende (animerende) banners, daar waar jouw doelgroep zich bevindt.
Een schwung geven aan jouw online marketing?
Wij adviseren je graag over de mogelijkheden! Kom in contact met ons en we hebben een afspraak. Helemaal vrijblijvend en gegarandeerd leerzaam.