Gemeente Harderwijk

Gemeente Ermelo

Valeo Kliniek corporate identity

Hoe zet je een betrouwbare kliniek in de markt?

Kolmer Elektromotoren campagne

Hoe vermarkt je een baanbrekende innovatie?

AsfaltNu corporate identity

Hoe geef je identiteit aan een nieuw gezamenlijk bedrijf van BAM en Heijmans?

Ubuntu website en logo

Hoe spreek je meerdere doelgroepen aan?

Pan Oston website

Hoe overtuig je je bezoeker?

Provincie Flevoland campagne

Hoe zorg je dat een campagne slaagt?

Lijn M webshop

Hoe verleid je bezoekers op je webshop?

Wijzonol verpakkingsdesign

Hoe val je als verfmerk op in het schap?

Gemeente Harderwijk citymarketing

Hoe verleid je bezoekers in Harderwijk?

Villawork totale communicatie

Hoe val je als villabouwer op?

Verhaal van Putten Online museum

Hoe bewaar je verhalen voor later?

Vaneau Espresso totale communicatie

Waarmee krijg je bezoekers warm voor je merk?

Gemeente Harderwijk collegeprogramma

Hoe ben je aansprekend voor de burger?

Domburg webshop

Hoe verleid je de bezoeker tot aankoop?

Vredekwartier totale communicatie

Hoe zet je een project in de markt?

Wij Wonen merkontwikkeling

Hoe vermarkt je een nieuw woonconcept?

Meer resultaat uit je online inspanningen

Je kunt je geld maar één keer uitgeven. Het mooie van online marketing is, dat je je doelgroep heel gericht kunt targeten. Dat is een groot verschil met bijvoorbeeld een advertentie in de krant of televisiereclame, waarbij je met hagel schiet. Een ander groot voordeel van online marketing is, dat je de resultaten kunt meten. Hoeveel mensen klikten op je advertentie, nieuwsbericht of banner? En hoeveel aanvragen kreeg je vervolgens daadwerkelijk. Online marketing biedt ook mogelijkheden om mailadressen te verzamelen en, na akkoord, gericht te benaderen met e-mailnieuwsbrieven. 

 

Wat zijn jouw online marketing doelstellingen?

Succesvolle online marketing begint met de vraag: wat zijn de doelstellingen van je online inspanningen? Wie wil je bereiken? En wát wil je bereiken? Op basis daarvan bepalen we wat handig is om te doen. 

 

SEA, SEO en Google Shopping

we werken hiervoor nauw samen met specialisten op het gebied van SEO (zoekmachine-optimalisatie), SEA (zoekmachine-adverteren) en Google Shopping. Met SEO optimaliseren we de vindbaarheid van uw website of webshop, met SEA komt u bij uw doelgroepen naar boven met een betaalde advertentie. En met Google Shopping maakt u producten van uw webshop zichtbaar. Meer zichtbaarheid, meer bekendheid, meer verkoop. Wat zijn úw doelstellingen?


Social-media campagnes

Wil je social media inzetten, maar weet je niet goed hóe? Wij adviseren je graag over de inzet van de juiste kanalen. We ontwikkelen een concept voor je campagne, maken opmerkelijke (animerende) visuals voor posts en maken een contentkalender.

 

Banner campagnes (Display Advertising)

Wil je jouw merk, product of dienst online onder de aandacht brengen? Naast Social Media campagnes zetten we banner campagnes voor je op met aansprekende (animerende) banners, daar waar jouw doelgroep zich bevindt.

 

Een schwung geven aan jouw online marketing?

Wij adviseren je graag over de mogelijkheden! Kom in contact met ons en we hebben een afspraak. Helemaal vrijblijvend en gegarandeerd leerzaam.

laten we afspreken. Slimme z!