Gemeente Harderwijk

Gemeente Ermelo

Valeo Kliniek corporate identity

Hoe zet je een betrouwbare kliniek in de markt?

Kolmer Elektromotoren campagne

Hoe vermarkt je een baanbrekende innovatie?

AsfaltNu corporate identity

Hoe geef je identiteit aan een nieuw gezamenlijk bedrijf van BAM en Heijmans?

Ubuntu website en logo

Hoe spreek je meerdere doelgroepen aan?

Pan Oston website

Hoe overtuig je je bezoeker?

Provincie Flevoland campagne

Hoe zorg je dat een campagne slaagt?

Lijn M webshop

Hoe verleid je bezoekers op je webshop?

Wijzonol verpakkingsdesign

Hoe val je als verfmerk op in het schap?

Gemeente Harderwijk citymarketing

Hoe verleid je bezoekers in Harderwijk?

Villawork totale communicatie

Hoe val je als villabouwer op?

Verhaal van Putten Online museum

Hoe bewaar je verhalen voor later?

Vaneau Espresso totale communicatie

Waarmee krijg je bezoekers warm voor je merk?

Gemeente Harderwijk collegeprogramma

Hoe ben je aansprekend voor de burger?

Domburg webshop

Hoe verleid je de bezoeker tot aankoop?

Vredekwartier totale communicatie

Hoe zet je een project in de markt?

Wij Wonen merkontwikkeling

Hoe vermarkt je een nieuw woonconcept?

 

Vastgoedcommunicatie

Inzpire helpt met vastgoedcommunicatie. We werkten de afgelopen jaren voor tal van grote en kleinere bouwbedrijven en ontwikkelaars door heel Nederland.

 

Stap 1: een marktanalyse 

We verdiepen ons uitvoerig in het bouwproject, de locatie en de omgeving. En in de historie van het gebied. Wie zijn de beoogde kopers? Wat vinden zij belangrijk? Waar zijn zij gevoelig voor? En welke beloften kunnen we hen doen? Op basis van onze marktanalyse gaan we aan de slag.

 

Stap 2: een onderscheidend visueel concept 

Waar andere bureaus eerst een strategie en advies op papier zetten, maken wij direct een visueel concept. We doorlopen dezelfde stappen, maar geven onze ideeën direct vorm. Zo krijg je direct een indruk van de concrete uitwerking van onze strategie. Is er nog geen naam voor het project? Dan bedenken we die. Het resultaat: een onderscheidend ontwerp dat past bij het project en bij de beoogde doelgroep.

 

Stap 3: uitwerking in offline- en onlinemiddelen

Op basis van het gekozen ontwerp ontwikkelen we de offline en -online middelen die je nodig hebt. Dat begint vrijwel altijd bij een projectwebsite met daarop alle woningtypen, een omschrijving van de wijk en de omgeving. En met concrete informatie voor geïnteresseerden. We verzorgen de artist impressions en desgewenst een promofilm. Bevindt het bouwproject zich nog in een pril stadium, maar wil je wel alvast leads verzamelen? Dan kunnen we een tijdelijke website voor je maken. 

 

Brochures, banners, bouwborden, we ontwerpen het allemaal. Passend binnen de gekozen stijl en sfeer. En altijd gericht op resultaat. 

 

Ook: acties bedenken én uitvoeren

Met slimme acties geef je je potentials net dat ene zetje om contact op te nemen of om zich in te schrijven als geïnteresseerde. We denken graag samen met je na over een actie die respons oplevert. We hebben hierin veel ervaring. 


Een vastgoedproject in de markt zetten?

Heb jij een vastgoedproject dat vermarkt moet worden? Bel ons gerust! We denken graag met je mee.

laten we afspreken. Slimme z!