Gemeente Harderwijk

Gemeente Ermelo

Valeo Kliniek corporate identity

Hoe zet je een betrouwbare kliniek in de markt?

Kolmer Elektromotoren campagne

Hoe vermarkt je een baanbrekende innovatie?

AsfaltNu corporate identity

Hoe geef je identiteit aan een nieuw gezamenlijk bedrijf van BAM en Heijmans?

Ubuntu website en logo

Hoe spreek je meerdere doelgroepen aan?

Pan Oston website

Hoe overtuig je je bezoeker?

Provincie Flevoland campagne

Hoe zorg je dat een campagne slaagt?

Lijn M webshop

Hoe verleid je bezoekers op je webshop?

Wijzonol verpakkingsdesign

Hoe val je als verfmerk op in het schap?

Gemeente Harderwijk citymarketing

Hoe verleid je bezoekers in Harderwijk?

Villawork totale communicatie

Hoe val je als villabouwer op?

Verhaal van Putten Online museum

Hoe bewaar je verhalen voor later?

Vaneau Espresso totale communicatie

Waarmee krijg je bezoekers warm voor je merk?

Gemeente Harderwijk collegeprogramma

Hoe ben je aansprekend voor de burger?

Domburg webshop

Hoe verleid je de bezoeker tot aankoop?

Vredekwartier totale communicatie

Hoe zet je een project in de markt?

Wij Wonen merkontwikkeling

Hoe vermarkt je een nieuw woonconcept?

 

Een magazine laten maken

Een magazine is een mooi middel om de band met klanten en relaties te verstevigen. Je kunt in een magazine veel informatie en inspiratie kwijt. Steeds meer bedrijven, organisaties en overheden kiezen daarom weer voor een magazine. Eenmalig, vanwege een opening of jubileum, of periodiek. Áls je het doet, doe het dan goed. Ben je het daar helemaal mee eens? Schakel ons dan in voor een opvallend magazine dat het lezen en bewaren waard is. En dat bijdraagt aan de doelstellingen.

 

Een papieren of een online magazine

Van oudsher hebben we veel ervaring met het maken van papieren magazines. De afgelopen jaren maakten we ook veel online magazines, met foto’s, video en animatie. Dat kan een relatiemagazine, een personeelsmagazine of een jaarverslag. Voor grote en kleinere organisaties door heel Nederland.

 

De basis: een goed plan

Het succes van een magazine valt of staat met een goed plan. Wat wil je bereiken met het magazine? 

Wíe willen we bereiken? En wat wil je communiceren? Wil je meer vertellen over jouw producten en diensten en de praktische toepassing ervan? Wil je je lezers vooral tips en adviezen geven? Of wordt het een mix? In een gesprek met de klant maken we dit helder. Ook bepalen we het thema.

 

Ontwerp, planning en productie

We maken een plank: een indeling van je magazine, onderverdeeld in losse artikelen en rubrieken. We maken een basisontwerp van de cover en het binnenwerk. Dit concept geeft je een beeld van de sfeer en uitstraling, van het beeldconcept en van de verhouding tekst-beeld. En natuurlijk past het ontwerp van het magazine binnen de huisstijl van je organisatie. Ben je enthousiast? Dan maken we een planning voor de productie. Je kunt zelf teksten en beelden aanleveren óf je besteedt dit uit aan een tekstschrijver en een fotograaf die snappen wat jij nodig hebt. Deels uitbesteden kan ook. 

 

Besteed ook de projectcoördinatie aan ons uit 

Een magazine maken kost best wat werk. Je moet teksten en foto’s verzamelen. En ervoor zorgen dat alles op tijd binnenkomt. Ook het regelen van het drukwerk en de verzending kost tijd. Doe je dat liever niet zelf? Dan kun je de projectcoördinatie aan ons uitbesteden. Jij hebt dan zelf weinig omkijken naar de productie. Wij zorgen dat het magazine op tijd bij de lezer op de mat of in de mailbox belandt. 

 

Mogen wij jouw magazine ontwikkelen? 
We doen niets liever dan dat! Kom met ons in contact voor een inspirerend gesprek waarin we met jou alle mogelijkheden bespreken.

laten we afspreken. Slimme z!