Ubuntu website en logo

Hoe spreek je meerdere doelgroepen aan?

Pan Oston website

Hoe overtuig je je bezoeker?

Provincie Flevoland campagne

Hoe zorg je dat een campagne slaagt?

Lijn M webshop

Hoe verleid je bezoekers op je webshop?

Wijzonol verpakkingsdesign

Hoe val je als verfmerk op in het schap?

Gemeente Harderwijk citymarketing

Hoe verleid je bezoekers in Harderwijk?

Villawork totale communicatie

Hoe val je als villabouwer op?

Verhaal van Putten Online museum

Hoe bewaar je verhalen voor later?

Vaneau Espresso totale communicatie

Waarmee krijg je bezoekers warm voor je merk?

Gemeente Harderwijk collegeprogramma

Hoe ben je aansprekend voor de burger?

Vredekwartier totale communicatie

Hoe zet je een project in de markt?

Wij Wonen merkontwikkeling

Hoe vermarkt je een nieuw woonconcept?

 

Een tijdelijke website, actiepagina of landingspagina 

Heb je nog onvoldoende informatie voor een volwaardige website, maar moeten mensen je wel nu al kunnen vinden? Of gaat het om een actie voor klanten? Kies dan voor een tijdelijke website, een actiepagina of een landingspagina. 

 

Tijdelijke website voor een project of actie 

We maken regelmatig een tijdelijke website. Bijvoorbeeld voor een startend bouwproject waarvoor je alvast leads wilt verzamelen. Of voor een jubileumactie van een bedrijf waarmee je iets kan winnen. We denken zélfs met je mee over de inhoud van de actie. Natuurlijk past jouw tijdelijke website bij de identiteit van je bedrijf.

 

Actiepagina 

Je kunt kiezen voor een losse tijdelijke website, maar ook voor een tijdelijke actiepagina in je website. Het voordeel daarvan is, dat bezoekers ook makkelijker jouw website bezoeken. 

 

Landingspagina 

Zo’n tijdelijke landingspagina kunnen we ook maken als je in Google wilt scoren op een bepaalde zoekterm. Dan optimaliseren we die pagina op die zoekterm en maken we de pagina zo aantrekkelijk mogelijk, zodat de bezoeker ook echt actie onderneemt. Dat heet: conversie-optimalisatie. 

laten we afspreken. Slimme z!